موسسه خیریه توانبخشی همدم فتح المبین

آداک دوخت اردکانتولیدکننده البسه نظامی

افتخارات
  • این شرکت توانسته از بدو تاسیس تا کنون تعداد یک میلیون چهارصد و نود هزار دست انواع لباس های فرم ،کاپشن ناجا،ساک سه منظوره ،لباس برون مرزی و عملیاتی را با بهترین کیفیت به سفارش دهندگان خود تحویل نماید.
زمینه های تخصص
  • تولید کننده
  • وارد کننده
  • عمده فروش
  • صادرکننده

درباره شرکت:

شرکت تولیدی-خدماتی آداک دوخت ؛ فعالیت خود را در زمینه البسه نظامی پرسنل سپاه پاسداران ،ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتظامی در اردکان با امید به یاری خداوند متعال و اتکا به نجربیات کادر مجرب و با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا و دستگاه های تمام اتوماتیک (brother)و با انتخاب بهترین نوع پارچه از شرکت های بافندگی معروف و دوخت عالی توسط پرسنل مجرب کاری با تولید روزانه ۲۰۰۰دست لباس در تاریخ نهم بهمن ماه سال ۱۳۸۷ آغاز کرد.
امروز آداک دوخت اردکان؛ یک مجموعه کار آفرین پایدار با ایجاد اشتغال برای ۳۵۰نفر نیروی ماهر و تخصصی در محور تولید البسه نظامی می باشد که توانسته با همت و پشتکار مدیرعامل جوان متعهد و معتقد و با بکاریری نیروهای متخصص در زمینه دوخت گام بزرگی در مسیر تولید بر دارد. در حال حاضر ۱۵۰نفر از نیروهای فوق در محل تولیدی و ۲۰۰نفر به صورت مشاغل خانگی و یا کارگاهی متمرکز در محل های مختلف در سطح شهرستان های اردکان،میبد،اشکذر،زارچ و یزد مشغول به کار هستند.
مجموعه آداک دوخت اردکان؛ با رصد دائمی اوضاع کشور به خوبی می داند که گامهایی مهم در مسیر حرکت به سوی تولید و اشتغالزایی برداشته است، لذا به اهمیت موضوع کارآفرینی اشراف کامل پیدا کرده و از مهمترین اقدامات این شرکت که در سطح استان یزد کم نظیر است می توان به این موضوع اشاره کرد که بیش از ۹۵درصد از پرسنل این شرکت از بانوان که اغلب زنان سرپرست خانوار و یا اقشار آسیب پذیر جامعه هستند تشکیل شده است که در محیطی امن و به دور از آسیب های اجتماعی معمول در حال فعالیت می باشند،همچنین تعدادی از افراد کم توان ذهنی و جسمی از طرف کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیز در این تولیدی مشغول به کار هستند.
این شرکت توانسته از بدو تاسیس تا کنون تعداد یک میلیون چهارصد و نود هزار دست انواع لباس های فرم ،کاپشن ناجا،ساک سه منظوره ،لباس برون مرزی و عملیاتی را با بهترین کیفیت به سفارش دهندگان خود تحویل نماید.
در مسیر موفقیت شرکتهای بزرگ، همواره توازن بین ساختار عمودی و افقی سازمان دستخوش تغییر و تحولات محیط و یا ارتباطات رسمی و غیر رسمی کارکنان قرار گرفته است و اصل این عدم تعادل نیز پیامدهای نه چندان خوبی را سبب شده است. اما سیر صعودی پیشرفتها در تاریخچه شرکت آداک دوخت اردکان؛ مبین وجود تعادل در سازگاری و یکپارچگی بین عوامل و ساختار سازمانی است. مجموعه آداک دوخت اردکان؛ با تکیه بر تخصص و تعهد بالای کارکنان و با محوریت غنی سازی صنایع داخلی و حمایت از صادرات غیر نفتی و با استعانت از درگاه حق، امید آن دارد که همچون گذشته ، از پیشتازان عرصه تولید و صادرات پوشاک و البسه های نظامی با فناآوری های بروز باشد.
شایان ذکر است این شرکت در نظر دارد با همراهی مسئولین محترم شهرستان و با توجه به وسعت بازار و گستردگی فعالیت ها در امر دوخت و دوز و گذشتن از پاره ایی از مشکلات ،تولید خود را به دو برابر افزایش و زمینه اشتغال ۹۰۰نفر را نیز فراهم آورد .

آداک دوخت اردکان

  • یزد . اردکان .میدان چادر ملو .بلوار ریاست جمهوری .جنب اداره راه
  • ۰۳۵۳۲۲۷۲۶۲۰