موسسه خیریه توانبخشی همدم فتح المبین

سیبا نقش توس

افتخارات
  • گواهینامه صلاحیت خدمات مشاوره در سال ۹۶
  • گواهینامه iso 14001
  • گواهینامه iso18001 و …
زمینه های تخصص
  • امکان سنجی ، نقشه برداری و نقشه کشی ، مطالعات فنی مهندسی ، طراحی ، اجرا ، نظارت و ارائه خدمات مشاوره در شبکه های توزیع ، تغذیه و خطوط انتقال نفت ، گاز ، آب ، برق و تأسیسات ، محاسبه ، طراحی و نظارت و اجرای کارهای ساختمانی و شهرسازی ، برگزاری دوره های آموزش جوش

درباره شرکت:

شرکت سیبا نقش توس از سال ۱۳۸۱تا کنون بیش از صدها پروژه مختلف را در زمینه­های مذکور به انجام رسانیده است. در حال حاضر با برخورداری از همکاری کارشناسان مجرب و با بهره گیری از اندوختـه  علمی، دانش فنـی و تجارب کارشناسان کارآمد طی سالها فعـالیت، یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت های خصوصی در زمینه صنعت گازرسانی کشور می باشد.

این شرکت در زمینه خطوط انتقال نفت و گاز موفق به دریافت رتبه ۲ و در زمینه شبکه های تغذیه و توزیع و ایستگاه های تقلیل فشار گاز قادر به اخذ رتبه ۳ از معاونت برنامه ریزی و راهبردی ریاست جمهوری گردیده است. ضمنا در سال ۱۳۸۹ موفق به اخذ گواهینامه  ISO 9001 : 2008 در زمینه مدیریت کیفیت نیز شده است. شایان ذکر است شرکت سیبا نقش توس عضو جامعه مهندسان مشاور خراسان رضوی و نیز اتحادیه مشاوران کشور های اسلامی FCIC می باشد.

لازم به ذکر است شرکت سیبا نقش توس، خدمات مطالعاتی و مشاوره ای پروژه های گازرسانی، مسیریابی، نقشه برداری، نظارت و اجرای پروژه های گازرسانی، طراحی شبکه های انتقال، تغذیه و توزیع را در گستره وسیع کشور، مطالعه، طراحی، آماده اجرا و نظارت نموده است.

خدمات مذکور عمدتاً در ارتباط با شرکت ملی گاز ایران، شرکت شهرک های صنعتی در استان های مختلف و تعدادی از پروژه ها در بخش خصوصی انجام پذیرفته است. ایـن شرکت علاوه بر دارا بودن دفتر مرکزی در مشهد در شهرهای اصفهـان، زنجان، بیرجند و کرمان نیز دارای دفتـر می باشد.

سیبا نقش توس

  • مشهد – بلوار خیام- خیام ۱۰- گلایل۸/۱- نبش یاس ۲- پلاک ۷- طبقه سوم
    www.sibanaghsh.com
  • ۰۵۱۳۷۶۶۲۴۷۰