موسسه خیریه توانبخشی همدم فتح المبین

سرزمین موج های آبی

افتخارات
  • کارآفرین برتر سال ۹۱
  • واحد برگزیده سال ۹۲
زمینه های تخصصی
  • سرزمین موجهای آبی مشهد، بزرگترین پارک آبی خاورمیانه سرپوشیده و از نظر امکانات در رده کاملترین پارک های آبی دنیا به شمار می اید.

درباره شرکت:

بی شک فراهم آوردن مکانی ایمن و مفرح برای گذران اوقات فراغت از کار روزانه، نیازی است که در جامعه امروز بیشتر به چشم می آید و آنچه این نیاز را قوت می بخشد کمبود مراکزی این چنینی است و چه چیز بهتر از آن که در پی احساس این نیاز مبرم جامعه در راه رفع آن و گسترش چنین محیط هایی بیشتر بکوشیم.
با هدف گسترش فرهنگ ورزش های آبی و طرح بهینه سازی اوقات فراقت جوانان، قدم در راهی نهادیم که به طور حتم بی انتها بوده و اعتقادمان بر آن است که توفیق خدمت در این مسیر از الطاف بی دریغ الهی است. باشد که با یاریش در طول راه افتخار خدمت بیش از پیش به خلق و فخر آفرینی میهن اسلامی مان را داشته باشیم.

مجموعه فرهنگی ورزشی پارک آبی با عنوان سرزمین موجهای آبی، بزرگترین پارک آبی خاورمیانه به لحاظ وسعت و از نظر سرپوشیده بودن و همچنین از حیث امکانات در رده کاملترین پارک های آبی دنیا به شمار می آید. این مجموعه با فراهم آوردن محیطی امن در خدمت سلامت جسمی و در طول آن سلامت روان تک تک افراد جامعه بوده و بی گمان یکی از قطبهای تفریحی کشور به شمار می آید. بی مثال بودن این مجموعه باعث گشته تا به تجربه ای دلچسب و به یادماندنی برای زائرین و مجاورین بارگاه ملکوتی آقا علی بن موسی الرضا (ع) فراهم شود که همانا بزرگترین لوح افتخار ما محسوب می گردد.

سرزمین موج های آبی

  • مشهد - قاسم آباد - بلوار اندیشه - نبش اندیشه ۸۳
    www.wwlpark.com
  • ۰۵۱۳۶۰۰۸